ترازوی دیجیتال محک

ترازو | ترازوی دیجیتال محک | ترازوی دیجیتال

ترازوی دیجیتال محک

ترازو | ترازوی دیجیتال محک | ترازوی دیجیتال

ترازو محک 50 کیلویی مدل 11000

ترازو محک ذکر شده طراحی و تولید شده توسط کارخانه توزین توان سنجش با برند محک می باشد که مدت تقریبی 16 سال در حال تولید ترازو دیجیتال است ، ترازو محک مدل 11000 حدود 10 سال می باشد که در حال تولید است ، ترازو دارای ظاهر زیبا و شکیل می باشد که پس از گذشت سال های متمادی و به کار آمدن دستگاه های جدید می بینیم که ترازو هنوز بازار خود را دارد و در گروه بهترین ترازو قرار گرفته است ،ترازو مدل mds 11000 از اختصار کلمات ترازو دیجیتالی محک مدل 11000 تشکیل شده که دارای بدنه ی مقاوم می باشد ، تنوع رنگی این محصول نیز از امتیاز حائز اهمیت است که در زمان خرید ترازو ، فروشگاه به آن اهمیت می دهد ، ساختار  ترازوی محک  مدل 11000 به صورت علمک دار می باشد که نمایشگر به صورت دو طرفه در دو سمت ترازو مشخص می باشد و رنگ چراغ های نمایشگر به رنگ قرمز می باشد ، قابلیت در خواستی ترازو فروشگاهی ، امکان اتصال به چاپگر جانبی می باشد که بر روی کیبرد ترازو علامت پرینت وجود دارد و هر زمان بعد از خرید به راحتی امکان اتصال وجود دارد .
ترازو محک مدل 11000 درصورت درخواست مشتری با پرداخت بیعانه امکان انتخاب رنگ نیز دارد .
جهت تعمیرات ترازو و استفاده از خدمات ترازو در مدت گارانتی با مشاورین دیجی اسکال تماس بگیریدتعمیر ترازوی محک شامل قطعاتی است که بدنه و داخل ترازو را تشکیل می دهد ، قطعات ترازو در ترازوی دیجیتال نسبت به ترازو قپانی کوچک و حساس تر است ، در تعمیرات ترازو باید تمام قطعات را در نظر داشت و تعمیرکار ترازو باید اطلاعاتی کافی از بردهای ترازو داشته باشد .
مشخصات کلی ترازو محک 50 کیلویی مدل 11000:
ترازو محک مدل mds 11000 دارای ظرفیت 50 کیلو گرم می باشد که حساسیت 2 گرم در تمام مدت توزین حفظ می شود ، این ترازو رومیزی از حداقل توزین معادل 10 گرم شروع نموده و تا ظرفیت 50 کیلو گرم با دقت 2 گرم عملیات تورین را انجام می دهد ، ترازو فروشگاهی دارای سه نمایشگر led می باشد که به صورت کاملا واضح مبالغ را به نمایش در می آورد .
نمایشگر ترازو محک مدل MDS 11000 :
نمایشگر اول - وزن : ردیف اول نمایشگر وزن می باشد که با قرار گرفتن جنس بر روی کفه ی ترازو پس از ثابت شدن مشخص می شود .
نمایشگر دوم - قیمت واحد : ردیف وسط قیمت واحد است که از طریق کیبرد ترازو قابل تنظیم می باشد و پس از قرار دادن جنس بر روی کفه ، دکمه ی حافظه ی مربوط به کالای در حال توزین انتخاب می گردد .
نمایشگر سوم - قیمت کل : ردیف آخر نمایشگر ترازو با در نظر گرفتن وزن ردیف یک و قیمت ردیف دوم ، مبلغ کل را محاسبه می نماید .
استفاده از ترازو بسیار ساده می باشد که از طریق دفترچه راهنمای ترازو ساده تر خواهد بود .
برای تعمیر ترازو و استفاده از خدمات پس از فروش ترازو با مشاورین دیجی اسکال تماس بگیرید .
ویژگی های ترازو محک 50 کیلویی مدل 11000 :
    دقت ترازو در توزین مواد 2 گرم و ظرفیت کل دستگاه 50 کیلو گرم
    سرعت در پایدار شدن وزن
    ترازوی محک دارای رنگ بندی در چهار رنگ متنوع
    بدنه پوشیده شده از پلاستیک abs
    نمایشگر وزن ، قیمت واحد و قیمت کل
    دارای نمایشگر led واضح چراغی
    ترازوی فروشگاهی با کاربری بسیار ساده
    دفترچه راهنمای فارسی جهت استفاده از ترازوی دیجیتال
    دو عدد سینی تخت و سینی استیل لبه دار
    امکان اتصال ترازوی دیجیتالی به کامپیوتر از طریق نرم افزار
    اتصال  ترازوی محک  به چاپگر جانبی محک
    35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه غیر مستقیم کالا
نقد و بررسی
• طراحی

ترازو محک مدل 11000 دارای بدنه ی پوشیده شده از پلاستیک abs می باشد که تمام بدنه ی یکپارچه از پلاستیک با ظاهر براق می باشد ، کیفیت رنگ بدنه ی ترازو در حدی می باشد که با تابش مستقیم نور خورشید از بین نمی رود و کدر نمی شود .
• صفحه نمایش

نمایشگر ترازو از سه ردیف وزن ، قیمت ، مبلغ کل تشکیل شده است که در هر ردیف 5 رقم جهت نمایش می باشد ، نوع نمایشگر ترازو از جنس led می باشد که به رنگ قرمز جهت دید بهتر در مکان های تاریک و در شب که دید کمتر می گردد طراحی شده است .
• کیبرد

کیبرد صفحه ای است که در ترازو محک زیر سینی قرار گرفته و امکان ورود قیمت و نام کالا را به کاربر می دهد ، جنس صفحه کلید لمسی می باشد و با فشردن دکمه وارد اطلاعات انجام می گیرد .
• حافظه

حافظه قسمتی از ترازو است که اطلاعات قیمت و در صورتی که دارای پرینتر باشد نام کالا ذخیره می گردد ، ترازو محک دارای 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم می باشد .
• بوق تایید

در قسمت کیبرد ترازو منویی قرار گرفته که به کاربر این امکان را می دهد تا در صورت تمایل صدای دکمه در زمان کار را خاموش نماید و باید در نظر داشت که این صدا در حین کار به کاربر کمک می نماید تا خطای کمتری داشته باشد .
• ورودی و خروجی

ورودی ترازو محک پورت rf 232 می باشد که از طریق نرم افزار و کابل اطلاعات فروش ترازو را به صورت عددی به کامپیوتر انتقال می دهد .
• باتری

تمام ترازو های محک دارای شارژر و باتری پشتیبان می باشند که در زمان قطع برق به صورت اتوماتیک به روی باتری رفته و از باتری تغذیه می نماید .
• جمع بندی

ترازو محک mds 11000 ، ترازو فروشگاهی می باشد که با دقت بالا توزین می نماید و در اکثر فروشگاه ها مورد استفاده قرار گرفته است علی رقم به کار آمدن ترازو پرینتر دار به دلیل کیفیت و کاربری ساده ترازو 11000 هنوز این دستگاه در فروشگاه ها مورد استفاده می باشد و فروش فوق العاده ای دارد .





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.