ترازوی دیجیتال محک

ترازو | ترازوی دیجیتال محک | ترازوی دیجیتال

ترازوی دیجیتال محک

ترازو | ترازوی دیجیتال محک | ترازوی دیجیتال

ترازو رطوبت سنج آدام مدل PMB-50

ترازوی رطوبت سنج آدام از تولیدات کمپانی آدام است که در ظرفیت 50 گرم و دقت توزین 0/01 تولید می گردد از قابلیت های ویژه ی این ترازوامکان اتصال به کامپیوتر و نیز تعیین 1 تا 100 رنج رطوبت و نیز قابلیت تنظیم دما از 50 تا 160 درجه را دارا می باشد تولید این ترازو توسط کشور انگلیس صورت گرفته است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

پارسنگ یا قابلیت صفر کردن ترازو

پارسنگ یا قابلیت صفر کردن  ترازو ، مفهوم انتقال ترازوی دیجیتال به حالت توزین بدون در نظر داشتن اقلام یا شیء روی سینی توزین  است و با فشردن کلید پارسنگ که در قسمت کیبرد می باشد پارسنگ انجام می گردد ، پارسنگ به دو شکل است که شامل پارسنگ مکانیکی یعنی با فشردن کلید یا پارسنگ الکترونیکی به معنای عملیات خودکار پارسنگ می گردد .

برای پارسنگ مکانیکی که در اکثر ترازو های دیجیتال وجود دارد برای قرار دادن کالایی بر روی سینی توزین مانند ظرفی که بنا است با ریختن موادی درون آن وزن مواد محاسبه شود به کار می رود ، پارسنگ الکترونیکی زمانی است که ظرف و مواد به صورت کامل از روی سینی برداشته می شوند که ترازوی فروشگاهی به صورت خودکار صفر می گردد در صورتی که در بعضی از ترازو ها این عملیات به صورت دستی بوده و با برداشتن کالا از روی سینی صفحه نمایشگر به اندازه ی وزن ظرفی که صفر شده بود منفی وزن می زند که در این زمان با فشردن کلید پارسنگ ، توزین سینی   ترازوبه حالت استاندارد باز می گردد .

همه ما هنگام مراجعه به فروشگاه ها با این صحنه مواجه شده ایم که گاهی فروشنده و یا کاربر ترازوی فروشگاه ، جنس مورد نظر ما را با وجود قرار داشتن اجسام دیگر بر روی ترازو وزن می کند ، یا در مواردی از ظرف های مختلف برای قرار دادن محصول مورد نظر درون آن استفاده می شود که خود آن ظروف دارای وزن مؤثر است و می تواند در وزن جنس مورد نظر ما را در سنجش تاثیر بذارد .

در ترازوهای قدیمی ، افراد ابتدا باید صفحه ترازو رو خالی می کردند تا بتوانند وزن صحیح جسم مورد نظر را محاسبه کنند و یا در صورت نیاز به ظروف دارای وزن مؤثر ، باید ابتدا جنس مورد نظر را با ترازو وزن می کردند و سپس درون ظرف می ریختند و یا اینکه قبلا وزن مؤثر ظرف را می سنجیدند و با در نظر آن وزن میزان درخواستی از آن جنس را درون آن قرار داده و به صورت دستی محاسبه می کردند ، در این شرایط کاربر ترازو برای توزین اجسام مختلف باید هر جسم را به صورت جداگانه روی ترازو قرار داده و وزن می کرد .



 در ترازوهای دیجیتال امروزی امکان جدیدی تعبیه شده است که کاربرترازو می تواند به وسیله آن فشار وارد بر ترازو را صفر کند تا وزن خالص جسم مورد نظر محاسبه شود ، این امکان با طراحی دکمه ای بر روی ترازو که غالبا با اسم Zero نام گذاری می شود ، در نظر گرفته شده است. شما با فشردن این دکمه می توانید نسبت تعلیق ترازو را صفر کنید ، این امکان برای جلوگیری از دخیل شدن وزن اجسام مختلف و ناخواسته بر روی وزن جسم مورد نظر استفاده می شود ، همچنین از این امکان ترازو برای وزن کردن چند جسم به صورت یکجا هم می توان استفاده کرد. در مواردی هم که نیاز به سنجش وزن ترکیبی اجسام داریم ، این ویژگی ترازو بسیار کاربرد دارد .


انواع ترازوی نفرکش

اگر بخواهیم در مورد انواع ترازوی نفرکش بگوییم انواع ترازوی نفرکش در دیجی اسکال شامل ترازوی عقربه ای ، ترازوی نفرکش دیجیتال و انواع مدل ها با قابلیت هایی فراتر از توزین قابل انتخاب و خرید می باشد ، ترازو دیجیتال نفرکش یا زیر پایی جهت توزین نفر در منازل و در سطحی بالا تر در استخر و باشگاه ها می باشد .
داشتن وزنی متعادل و تناسب اندام برای افراد در زندگی امروزی مهم است ، به همین دلیل افراد می خواهند از وزن خود و تغییرات آن آگاه شوند ، تا بتوانند به وزن مطلوب خود برسند و یا آن را حفظ کنند ، برای این هدف نیاز به ترازوهای نفرکش است ، این ترازو ها برای توزین وزن افراد ساخته شده است که غالبا ظرفیتی تا 200 کیلوگرم دارند ، دقت سنجش وزن این ترازوها نسبت به ترازوهای فروشگاهی کمتر است .
اینکه افراد بتوانند به طور مداوم از وزن خود آگاه شوند و بر روی افزایش و کاهش وزن خود نظارت کنند نیاز دارند که ترازوی نفرکش را در منزل خود داشته باشند ، به همین منظور ترازوزیر پایی در ابعاد کوچک و برای مصارف خانگی ساخته شده است .
ترازوهای نفرکش دارای دو نوع ترازو عقربه ای و دیجیتال است .
ترازو نفرکش عقربه ای برای نشان دادن وزن فرد از یک عقربه و یک صفحه که اعداد وزن بر روی آن نوشته شده است تشکیل می شود ، با قرار گیری فرد روی صفحه توزین ترازو ، عقربه روی هر عددی که بایستد آن عدد به عنوان وزن فرد محسوب می شود .
ترازو های عقربه ای دارای دقت بالایی در وزنکشی نیستند و معمولا دارای خطای 1 کیلوگرم می باشند .
 ترازو عقربه ای برخلاف ظاهری که دارند ، دقت توزین حساسی در برابر صدمات و ضربات دارند و جابه جایی بیش از حد افراد بر روی آن و یا ضربه خوردن های شدید باعث می شود ترازو دقت خود را از دست بدهد ، تعمیر ترازو عقربه ای هم چندان فایده ای ندارد و نمی تواند دقت اولیه ترازو را برگرداند .

ترازو نفرکش دیجیتالی برای نشان دادن وزن افراد از صفحه دیجیتالی که روی ترازو تعبیه شده است استفاده می کنند ، ترازوهای نفرکش دیجیتالی دارای دقت بالاتری نسبت به ترازوهای عقربه ای هستند و غالبا خطای آن ها در حدود 100 گرم است ، این ترازوها بر خلاف ظاهر شیک و ظریفی که دارند ، دقت توزین مقاومت تری در برابر صدمات و ضربات دارند و دقت سنجشترازوبه راحتی کاهش نمی یابد .
ترازوی دیجیتالی دیگری که در گروه ترازو نفرکش دیجیتال قرار می گیرند ، ترازو دیجیتالی تشخیصی است ، این دستگاه علاوه بر سنجش وزن افراد ، میزان چربی ، آب ، اضافه وزن و کمبود وزن و حتی در برخی از مدل ها میزان کالری و پروتین بدن را هم میسنجد ، برخی از این ترازو ها دارای حافظه کاربرهای مختلف اند ، ترازو دیجیتالی تشخیصی در دو مدل خانگی و باشگاهی تولید می شود .
برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :
 خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123 و نمایندگی ها : 02133124701 - 021669196120 و  : 09123124701


ترازو های بارکد پرینتر محک مدل BR١٥٠٠٠AP

ظرفیت :  ٥٠ کیلو گرم | ٣٥ کیلو گرم

دقت : ٢ گرم

نوع کاربری : ترازو فروشگاهی

 گارانتی :
٢٥ ماه
ترازوی فوق با قابلیت اتصال به پوز بانکی ، صندوق پول ، بارکد خوان و کامپیوتر ایده ال جهت استفاده در فروشگاه ها می باشد ، ترازو علاوه بر توزین امکان صدور و ثبت کالا های غیر وزنی را از طریق بارکد خوان دارد ، ترازوی فروشگاهی محک محصولی جدید با قابلیت های ویژه می باشد سینی توزین ترازوی فروشگاهی در دو مدل سینی تخت و سینی لبه دار می باشد که به سلیقه ی مشتری قابل انتخاب می باشد .


ترازوهای محک مدل ١١٠٠٠

ظرفیت : ٥٠ کیلو گرم | ٣٥ کیلوگرم

دقت : ٢ گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : ٢٤ ماه
  • دقت بالا در توزین کالا و سرعت مناسب در پایدار شدن وزن
  • نمایشگر کاملا واضح led با وضوح بالا
  • ترازوی علمک دار ساده قابل استفاده به صورت رومیزی
  • بدنه پوشیده شده از پلاستیک فشرده با امکان انتخاب رنگ
  • سینی دستگاه در دو مدل تخت و لبه دار
  • دارای ٣٥ حافظه ی مستقیم و ١٠٠٠ حافظه ی غیر مستقیم
  • دارای باطری ترازو جهت استفاده در زمان قطع برق شهر
  • محاسبه ی مبلغ نهایی
  • ثبت قیمت کالا در حافظه ترازوی محک
  • دارای سه نمایشگر وزن ، قیمت ، قیمت کل
  • ترازوی فروشگاهی محک ساخت ایران