ترازوی دیجیتال محک

ترازو | ترازوی دیجیتال محک | ترازوی دیجیتال

ترازوی دیجیتال محک

ترازو | ترازوی دیجیتال محک | ترازوی دیجیتال

قطعات باسکول

قطعاتباسکول به طور کلی اعضای تشکیل دهنده یک سیستم توزین است که هر کدام وظیفه ای را جهت انجام عملیات توزین بر عهده دارند و بر حسب نوع باسکول از کیفیت های متفاوتی برخوردار هستند .

قطعات باسکول در تمامی دستگاه ها تقریبا یکسان هستند و نمونه ی آن را می توان لودسل باسکول ، کیبورد باسکول ، باتری باسکول ، نمایشگر باسکول ، برد های داخلی ، سینی توزین ، کابل و .. را معرفی نمود . که هر کدام از این قطعات در صورت معیوب شدن قابل تعمیر و یا تعویض هستند .

قیمت قطعات باسکول نیز بر حسب نوع دستگاه تعیین می گردد لذا توصیه می شود در صورت نیاز به خدمات پس از فروش باسکول و تعمیر یا تعویض قطعه به مراکز رسمی تعمیر باسکول مراجعه نمایید تا به صورت تخصصی عملیات عیب یابی و تعمیر را انجام دهند .

دیجی اسکال نمایندگی رسمی فروش و تعمیر سیستم های توزین در صورت امکان قطعه ی مورد نظر را به محل مشتری ارسال میکند و به صورت تلفنی کاربران را به جهت تعمیر و تعویض قطعه راهنمایی می نماید .

همچنین جهت مشاوره ی خرید باسکول و یا اطلاع از به روزترین قیمت باسکول دیجیتال می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از تجربه ی چندین ساله ی ما بهره مند گردید .

ترازو بیورر آشپزخانه مدل beurer ks٥١

 ساخت شرکت بیورر آلمان است که با استفاده از استیل ضد زنگ ساخته شده است و می تواند مایعات را نیز توزین نماید ، طراحی این ترازو ساده و شیک است و دارای ظرفیت وزنی ٥ کیلو گرم است که در ابعاد ٢٠.٣×١٨.٢×١.٥ سانتی متر عرضه می شود.کلید های کاربری این ترازو دیجیتال لمسی می باشد که هم عمر بیشتری می کند و هم کاربری راحت تری دارد ، این ترازو می تواند مواد مختلف را در واحد های وزنی متفاوت توزین نماید ، انرژی مورد نیاز این ترازو با ٢ عدد باتری لیتیومی تامین می شود که می تواند به راحتی تعویض شود و برای زمان زیادی کار کند.



مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر ks٥١ ٥ کیلو گرم ١ گرم ٢٠.٣×١٨.٢×١.٥

ترازوی بیورر آشپزخانه مدل beurer ks٣١

توسط شرکت آلمانی بیورر ساخته شده است که با جنس پلاستیک فشرده و صفحه توزین شیشه ای ساخته شده است ، ظرفیت این ترازو آشپزخانه ٥ کیلو گرم است و با داشتن ابعاد ١٩×١٥×٣.٣ سانتی متر برای استفاده در آشپزخانه انتخاب مناسبی است. اندازه این ترازو کوچک است که می توان به راحتی در قسمت های مختلف آشپزخانه قرارش داد و به راحتی آن را جا به جا کرد ، این ترازو دیجیتال می تواند مواد مختلفی را در واحد های مختلف وزنی توزین کند ، این ترازو آشپزخانه از تکنولوژی خاموش شدن خودکار بهره می برد که در مصرف انرژی باتری صرفه جویی می کند.



مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر ks٣١ ٥ کیلو گرم ١ گرم ١٩×١٥×٣.٣ سانتیمتر


ترازو وزن کشی بیورر مدل beurer gs42

ساخت آلمان است و دارای صفحه توزین و بدنه شیشه ای است و طرحی ساده و یک رنگ دارد ، ویژگی جالب این ترازو خانگی داشتن 10 حافظه کاربری است و در ابعاد 31.5×31.5 سانتیمتر  با 24 ماه گارانتی عرضه می شودو دارای استاندارد اروپا در ساخت ترازو وهمچنین همراه با دفترچه راهنمای فارسی ، انگلیسی و آلمانی می باشد .

ترازو وزن کشی بیورر مدل beurer gs39

با جنس بدنه شیشه ای توسط شرکت آلمانی بیورر ساخته شده است. این ترازو دارای صفحه نمایشگر خوانا و 4 حافظه برای ذخیره سازی می باشد. ویژگی خاص این ترازو زیرپایی سخنگو بودن آن است. این ترازو با ظرفیت 150 کیلوگرم و دقت 100 گرم در ابعاد 35×34×2.3 سانتی متر عرضه می شود.



مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر gs39 150 کیلوگرم 100 گرم 35×34 سانتی متر